lunes, 13 de octubre de 2014

Dolce Vita


Després de tants anys, per fi, Teatre Victòria, Mar i Cel. Dolce Vita. 











Jo la vaig veure un dia clar
sota una llum que m´encegava
i quan la vaig gosar mirar
ella em tornava la mirada.

I ara en les nits que em gronxa el mar,
quan vaig mirar la lluna clara,
ja no hi sé veure més que un far
des d´on somriu la seva cara.

Si sabés esperar
Durant molts anys.
Si pogués somniar que són només instants.
[···]
I ara ens veuríeu abraçats
vivint l'amor d'una altra vida
mirant el mar des d´un jardí
imaginant que no té fi.

Si sabés,
si sabés esperar
durant molts anys
si pogués somniar
que són només instants! 

És la cançó que apareix a partir del minut 3 del vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=YC1vlTev2G8

3 comentarios:

  1. Pel què dius, intueixo que tens ganes d'anar-la a veure."I quan la vaig gosar mirar, ella em tornava la mirada"...És preciosa aquesta cançó!
    Petonets.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hi vaig anar diumenge passat, va ser un musical fantàstic! Molt bonica, la cançó.

      Eliminar
  2. M'encanta el teatre, el cinema, i tots els espectacles culturals en general, però saps el qué més m'estimo? Compartir aquestes experiències amb una persona que realment m'estimi ja que penso que la felicitat s'ha de compartir i saber amb qui compartir-la.

    ResponderEliminar